2012. január 30., hétfő

Samsung Galaxy Ace S5830 Telenoros Eladó! - Jelenlegi ára: 37 000 Ft

Üdvözletem Mindenkinek!
Eladóvá vált, egyre jobban szeretett Ace készülékem, mert elment az eszem, és vettem egy Galaxy W-t!
A készülék száraz adatait, tesztet, felhasználói véleményeket ITT találsz róla,   ezt nem ecsetelném. (valószínűleg tisztába vagy vele, ha benéztél ide).
Az adott készülék egyéni adatai:
- 2011. 02. 15. -én lett vásárolva. Garancia 2012. 02. 15+2 hónap (netes regisztrálás)
- Telenor függő, bár más kártyával nem próbáltam.
- Második tulaja vagyok, valamikor 2011. 06. hó magasságában vettem.
Tartozékok:
- Doboz
- Készülék
- Adatkábel
- Töltő
- 2Gb-os micro sd
- Samsung microSD - SD adapter
Headset nincs hozzá,  gyárilag nem adtak!  
- Bónusz: 2db jó minőségű fólia (törlőkendő, simító mindkét csomagban, "3" rétegű, nem gagyi)
Nos akkor további infók!
A készülék nagyon szép állapotban van, alapjában véve szinte karc, és kopás mentes!
Lenne, ha egyszer nem ejtettem volna le még 2011. 10. -hóban.
Ekkor sajnos a bal alsó széle, amin landolt, kicsit megsérült kb. 2 mm-es kis bibi van rajta. Ha nem keresed, nem feltűnő.
Illetve ahogy most teljesen letörölgettem, és forgattam lámpa alatt, az oldalsó króm csíkon találtam egy-két nagyon kicsi mikró karcot.
Ha nem mondom, lehet észre se vennéd, csak lámpánál, bizonyos szögben látszik, de szeretem a korrektséget! (kerestem a fényképeken, de nem látszik)
Ugyanez vonatkozik a kijelzőre is! Gorilla Glass, de nem csodaszer!
Raktam is rá fóliát, még megvétel után, és amikor felrakás előtt letakarítottam szemüveg tisztítóval, monitor tisztítóval, akkor találtam 1 kb. 2mm "hosszú" mikró karcocskát. Szintén csak bizonyos szögben, erős lámpával megvilágítva, porszemre vadászva látszott!
Fólia felrakása után már nem is találtam meg.
(jelenleg a fólián már vannak pici karcok, komoly vásárlási szándék esetén le lehet venni majd róla, hogy meggyőződj, tényleg karcmentes a kijelző. Addig viszont nem szedném le.. az ördög nem alszik, nehogy nekem leesen, megkarcolódjon.. )
Valamelyik kép felső élénél látszódik két "buborék". Az nem sérülés, hanem a fólia éle picit felfekszik a telefon élére, és ténylegesen lég buborék(nem ér hozzá a kijelzőhöz)
Illetve értelem szerűen az egyik képen feltűnő Galaxy W nem az aukció tárgya!  
Külsejéről szerintem ennyi.. (ha van kérdésed, nyugodtan! )
- Jelenleg egy CyanogenMod 7. 2 Android 2. 3. 7 alapú kicsontozott ROM van rajta, és CWM 5. 0. 2. 6 recovery. (ICS2)
Ez azt jelenti, hogy alap állapotban szinte semmi gyári alkalmazás nincs benne. Még egy fájlkezelő se!
DE természetesen tárcsázó, sms kezelő stb. igen.
Ezzel a ROM-al, olyanoknak ajánlom, akik értenek az androidhoz, és szeretnék saját szájuk szerint alakítani a rendszerüket. (system részben valami 70 mega szabad hely van! )
Viszont pár nap múlva, valószínűleg visszarakom valamelyik stock (gyári) romot, így nagyobb lehet a célközönség. (illetve a garancia is tuti élővé válik)
Kérésre, a gyári romok közül szinte bármelyiket felrakom, custom rom, amennyiben nem kíván különleges dolgot szintén, de működésére nem vállalok garanciát!
Huh.. azt hiszem hirtelen ennyit a készülékről, ha bármi kérdés van, nyugodtan! (akár az árra is, max. nevetek egy jót )
A telefon Újpesten van, itt lehet személyesen átvenni.  (esetleg könnyen megközelíthető nem túl távoli helyet is megbeszélhetünk, komoly érdeklődés esetén. )
Postázom is ha kell, előre utalás esetén, (esetleg utánvétellel).
Postázási módok közül te választasz, de bizonyos módok esetén nem vállalok garanciát! (eltünteti a posta, összetöri.. stb. )
 


Jelenlegi ára: 37 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-30 16:27
. Samsung Galaxy Ace S5830 Telenoros Eladó! - Jelenlegi ára: 37 000 Ft