2012. február 29., szerda

Fisher price amazing animals vonat állatokkal!!!!! - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

AZ AUKCIÓ TÁRGYA CSAK A VONAT A 3 ÁLLATTAL A TÖBBI MÁR ELKELT!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!! Eladásra került a képen látható vonatunk és az összes többi tartozéka amit felvásároltam a gyerekeknek, de én többet játszottam velük mint ők, pedig nagyon szuper kis játék, de őket más köti le így csak a helyet foglalja!: -))
A képen látható állapotban fotóztam, hogy egy pici festéklepattogás van rajta, de azt akár egy ügyes anyuka vagy apuka ki is tudja javítani én már nem szeretnék vele foglalkozni!
Kérdezz bátran szívesen válaszolok!
Elemek nélkül postázom, mert nekünk töltős elem volt benne de ki kellett vennem egy másik játékunkba!
Egyébként 3db Baby elemmel működik!


Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-06 13:28
. Fisher price amazing animals vonat állatokkal!!!!! - Jelenlegi ára: 5 500 Ft